Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Bestsellerauteur Drs. Jos Burgers is een veel gevraagde managementspreker. Hij spreekt volop humor en herkenbare praktijkcases over het thema ‘Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?’.
Jos Burgers verzorgt jaarlijks meer dan 150 Nederlandstalige presentaties, seminars en workshops op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Zijn boeken en praktijkervaring vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.
Zijn klanten noemen zijn presentaties inspirerend, praktisch en humorvol. In alle gevallen zijn ze ‘gegarandeerd powerpoint-vrij’ en Jos gebruikt geen vakjargon. Afhankelijk van de wens van de klant zijn zijn presentaties interactief of hebben het karakter van een workshop. Het aantal deelnemers is in principe onbegrensd.
Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het vaak geen dagelijkse gewoonte is. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden legt hij uit hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant.
Wacht niet op de wind, ga roeien! is ook beschikbaar als webinar.
Drs. Jos Burgers (1951) is één van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij was tien jaar werkzaam in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg was hij ruim tien jaar actief als docent Marketing & Marktonderzoek. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren bedrijven en instellingen op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid.
Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen! (2006), Hondenbrokken (2009), Gek op gaten (2012) en De wet van Snuf (2014) waren allen de bestverkochte managementboeken van het betreffende jaar. En in 2017 kwam Eén fan per dag uit waarin het overtreffen van de klantverwachting centraal staat. Dat boek werd zowel in 2017 als 2018 best verkochte Managementboek van het jaar. In Jos zijn nieuwste boek, dat uitkwam in 2020, Thuis ben ik niet zo leuk! vertelt hij meer over het vinden en binden van klanten, met een beetje humor.
Neem direct vrijblijvend contact op om te informeren naar beschikbaarheid en tarief van Jos Burgers, telefonisch of via het contactformulier.
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews