Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Jeroen Duijvestijn is toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement. Zijn missie is om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van stakeholders.
"We zochten een spreker op het gebied van reputatiemanagement. Ze dachten goed met ons mee, reageerde snel en flexibel en de communicatie was prettig en helder. Spreker Jeroen Duijvenstijn leverde goed maatwerk en zijn verhaal sloot goed aan bij de verwachtingen en wensen. Het inspireerde en zette collega's echt aan het denken."
Het is mijn missie om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van medewerkers en stakeholders.
Jeroen Duijvestijn is zelfstandig consultant en toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement. In de lezingen en workshops van Jeroen staat verbinding en reflectie centraal. Ze worden als prikkelend en inspirerend ervaren door zijn brede kennis over internal branding, reputatie en corporate communicatie, de vele cases waarmee hij z’n visie onderbouwt, zijn enthousiaste persoonlijkheid en het feit dat elke lezing apart voor de gelegenheid wordt gemaakt.
Jeroen geeft ook samen met Henk Noort de workshop Empathisch Stakeholdermanagement. In de workshop leren de deelnemers hun omgevingssensitiviteit te verhogen door in de schoenen van hun klanten, medewerkers, persrelaties, toezichthouders en andere stakeholders te gaan staan.
Jeroen Duijvestijn is toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement. Hij adviseerde onder andere de Belastingdienst over de noodzakelijke cultuurverandering na de Toeslagenaffaire en leidde interne communicatie daarover. Hij ondersteunde de Raad voor de Kinderbescherming (RvdK) bij het formuleren en uitvoeren van een meer proactieve corporate communicatie en constructieve omgang met de pers. Als manager Identiteit en Reputatie bij Coöperatie VGZ gaf hij stakeholders een centrale rol in de corporate communicatie, waarvoor hij meerdere (internationale) prijzen won, waaronder de beste internal branding strategie van FEIEA.
Voor zijn carrière bij VGZ werkte Jeroen als reputatiemanager bij NS en acht jaar als zelfstandig consultant voor uiteenlopende (grote) organisaties bij zowel de overheid als in de private sector (o.a. zorgorganisatie Florence, Staatsbosbeheer, het ministerie van Binnenlandse Zaken, de Provincie Zuid-Holland, UWV en Arbo Unie). Op dit moment ondersteunt Jeroen het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS) als communicatieadviseur, issuemanager en corporate woordvoerder.
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 – 750 7422.
Talen: Nederlands, Engels
1456 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9,1 / 10
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews