Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
De wereld verandert. Maar in welke richting? Boudewijn Goedhart, neemt u mee langs de belangrijkste trends en ontwikkelingen waar de bouw- en installatiesector de komende jaren mee te maken krijgt. Boudewijn combineert marktdata, marktonderzoek met zijn visie op welke kansen er zijn in toekomst om tot een effectieve strategie te komen.
Het is mijn missie om bedrijven te helpen effectiever strategische keuzes te maken, waarop zij hun succes voor de toekomst kunnen baseren.
Als directeur van BouwKennis ontwikkelde Boudewijn Goedhart in de loop der jaren een scherpe neus voor de richting waarin markten zich ontwikkelen. Als ervaren b2b strateeg zet hij deze verwachtingen krachtig om in een duidelijke visie, met praktische handvatten waarmee ieder bedrijf direct aan de slag kan. Dit maakt Boudewijn een veelgevraagd spreker over de toekomst van (marketing in) de bouw.
De bouw verandert. Maar in welke richting? Welke trends en ontwikkelingen worden dusdanig van belang dat u aan boord moet stappen? En hoe profiteert u hier vervolgens optimaal van? Als het over de toekomst van de bouw gaat, kom je automatisch uit bij Boudewijn Goedhart.
Boudewijn spreekt voor allerlei doelgroepen, van managers en marketeers tot handelaren en installateurs. Hij is van vele markten thuis en spreekt dan ook graag over uiteenlopende gebieden als b2b marketing, productie- en prognosecijfers, online media, de renovatiemarkt, duurzaamheid, strategie en de handel. Een vakkundig en veelzijdig spreker dus voor uw bijeenkomst of evenement. Gedreven, deskundig en met een schat aan ervaring.
Boudewijn start zijn werkende leven bij de Haagse Courant. Vervolgens gaat hij aan de slag bij Royal Brinkman. Hier groeit hij van productmanager door naar marketingmanager, lid van het MT en eindverantwoordelijke voor de afdelingen inkoop, productmanagement, marketing, productontwikkeling, en onderzoek. Hij draagt zorg voor de succesvolle introductie van verschillende merken en producten en voegt een verpakkings- en communicatieafdeling toe aan het bedrijf. Met deze ervaring op zak, zet hij vervolgens zijn eerste stappen binnen de bouw als strategisch marketeer bij Sdu. In de businessunit Bouw werkt hij voor bekende titels als Vastgoedmarkt, de Architect, NBD, Installatie Journaal en GAWALO.
Vanaf 2007 staat Boudewijn aan het hoofd van BouwKennis. Hij heeft hier de dagelijkse leiding aan het salesteam, de analyse afdeling, stuurt de marketinginspanningen aan en stippelt het beleid uit. Onder zijn vleugels is het personeelsbestand inmiddels verdubbeld en is BouwKennis uitgegroeid tot dé markt- en marketinginformatieleverancier in de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Als directeur heeft Boudewijn in de loop der jaren een scherpe neus ontwikkeld voor de richting waarin markten zich ontwikkelen. Als ervaren b2b strateeg en facilitator van workshops, vergaderingen en brainstormsessies zet hij deze verwachtingen samen met exclusief marktonderzoek krachtig om in een duidelijke visie, met praktische handvatten waarmee uw bedrijf direct aan de slag kan.
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Je kunt ook telefonisch contact opnemen door te bellen naar 072 750 74 22. Wij denken graag met je mee.
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews