Op zoek naar manieren om je merkcommunicatie succesvol af te stemmen op verschillende generaties?

Rosalinda Dijkman
Bewaar als favoriet

Rosalinde Dijkman

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Merkstrateeg Rosalinde biedt energieke, inspirerende sessies over generatiediversiteit en merkcommunicatie. Met een achtergrond in fashion en expertise in digitale marketing, NLP en strategie, laat ze zien hoe GenZ en Millennials merken en teams transformeren. Ze combineert humor en interactie om deelnemers nieuwe inzichten te geven en samenwerking te bevorderen.

CFO The Data Agency

"Rosalinde heeft bij ons op locatie een ontzettend inspirerende presentatie/workshop gegeven over generatiediversiteit. Ze speelde goed in op onze business, gaf nieuwe inzichten en wist vragen op een leuke en energieke manier te beantwoorden. De reacties achteraf waren louter positief, een echte aanrader!"

Rosalinde Dijkman

Het is mijn missie om mensen anders te laten kijken. Anders kijken, anders denken anders doen. Op veel vragen en uitdagingen momenteel in de markt ligt er een helder antwoord uit generatieverschillen.

Rosalinde Dijkman neemt je mee in een energieke, inspirerende sessie over generatieverschillen – of misschien juist overeenkomsten – in interne en externe merkcommunicatie en (retail)marketing. Als millennial met een achtergrond in de fashion weet ze alles van esthetiek en het bouwen van merken, en laat ze op een beeldende manier zien hoe Gen Z en Millennials niet alleen je klanten, maar ook je team kunnen transformeren.

Ze combineert op unieke wijze creativiteit, strategisch denken, NLP en een diep begrip van de digitale marketingwereld. Haar vermogen om sterke merkstrategieën te ontwikkelen die naadloos samengaan met de nieuwste technologische innovaties is vernieuwend.

Onderwerpen waar Rosalinde Dijkman over spreekt

  • Generatiediversiteit en generatiemanagement
  • Next-gen customer journey, wat is het verschil tussen Gen Z en Gen X in de klantreis?
  • Merkcultuur (intern – extern) wat is de boodschap van jouw merk en hoe borg je deze zowel intern als extern?

Naast spreker is Rosalinde ook inzetbaar als discussieleider.

Achtergrond Rosalinde Dijkman

Rosalinde Dijkman helpt ondernemers en merken met trendanalyse, merkstrategie en kan dit doorvertalen in een effectieve implementatie. Ze heeft meer dan 16 jaar ervaring in het bereiken van interne en externe doelstellingen van merken door middel van innovatieve methodieken, generatiediversiteit en psychologische inzichten.

Haar studies en ervaring:

  • Amsterdam Fashion Instituut (Trendwatching)
  • Merkcultuur en strategie
  • Generatiespecialist
  • NLP (neurolinguïstisch programmeren)
  • Nyenrode (Merkstrategie)

Interesse in een lezing, training of presentatie van Rosalinde Dijkman?

Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072 – 750 74 22.

Bewaar als favoriet

Talen: Nederlands

Beoordelingen

Rijkswaterstaat

"Generatiediversiteit is een ontzettend boeiend en aansprekend onderwerp. Tel daar de frisse, heldere manier van presenteren van Rosalinde bij op, en je hebt een succesformule. Rosalinde wist de groep goed aan het denken te zetten en tegelijkertijd onwijs luchtig en toegankelijk een flink aantal sheets door te nemen. Het is tof hoe ze verschillende voorbeelden uit onze eigen organisatie gebruikte voor een extra aansprekend verhaal. Daarnaast weet ze ondanks alle generatieverschillen vooral de manier te benadrukken hoe we elkaar beter kunnen begrijpen. Een inzicht dat naar ons idee ieder bedrijf goed kan gebruiken."

Beschikbaarheid en informatie

Rosalinde Dijkman

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1290 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid