Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Carlijn Postma is een van de meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing. Zij ziet contentmarketing als marketingtool om waardevolle verhalen te verspreiden en te creëren waarmee je het publiek van klanten kunt vinden, binden én activeren.
Het is mijn missie om grote nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketing en communicatie te vertalen naar een praktisch toepasbare werkwijze. - Carlijn Postma
Zelfs de meest ervaren marketeers en communicatieprofessionals doen nieuwe inzichten op wanneer Carlijn Postma spreekt over contentmarketing. Carlijn is awarded content marketing vrouw van het jaar en brand film certified. Als spreker en in haar boeken deelt ze haar unieke aanpak. Met herkenbare voorbeelden van films en series die iedereen kent en praktische modellen die je eenvoudig zelf toepast, inspireert ze jouw publiek om binge-waardige content te maken. Want, wat ze in Hollywood doen, dat kunnen merken zelf ook met hun eigen marketing!
Behoefte aan een frisse en professionele kijk op het gebied van (content)marketing? Of heeft je team een verfrissende kijk nodig op hun dagelijkse werk? Carlijn is te boeken voor presentaties en workshops over:
Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood en Netflix. Dat betekent dus veel voorbeelden uit de film- en seriewereld en dat vult Carlijn ‘on stage’ aan met live muziek.
Reacties op haar (live alsook virtuele) presentaties
Carlijn is eigenaar van The Post, een vooraanstaand bureau voor contentmarketing en voorzitter van de kennisvereniging Platform Content. In 2017 werd ze uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Ze schreef de boeken Zakelijk twitteren voor beginners (2010), Contentmarketing in 60 minuten (2014) en Bingemarketing (2020). Daarnaast publiceerde ze artikelen bij het Amerikaanse Content Marketing Institute en spreekt ze wereldwijd op diverse congressen.
Neem eens een kijkje op Frankwatching en Frank.News bij een van haar vele inspirerende blogs. Of op Adformatie voor een interview met Carlijn over Bingemarketing. Tot slot nog een leuk weetje: haar prominente online aanwezigheid droeg eraan bij dat ze in 2014 op plaats 27 stond in de lijst van 200 meest invloedrijke personen op gebied van contentmarketing.
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.
Talen: Nederlands
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews