Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Christine Boland is werkzaam als trendanalist en consultant in consumententrends. Haar grote kracht is dat zij op heldere wijze maatschappelijke trends en ontwikkelingen analyseert en in kaart brengt. Zij weet die ontwikkelingen te destilleren die voor uw organisatie relevant zijn.
".Mijn complimenten voor uw buitengewoon boeiende, prettige en in meerdere opzichten zeer inspirerende presentatie ‘Trends & Transities in Retail’ in het WTC."
Als tijdgeest specialist, trendanalist en vertaler van menselijke drijfveren naar commerciële kansen en mogelijkheden verzorgt Christine Boland al drie decennia keynotes en strategische workshops voor bedrijven en organisaties over de hele wereld. Met haar scherpe analyses, heldere visie op de toekomst, toepasbare trends en positieve insteek kan zij op elk niveau in de organisatie waarde toevoegen, processen versnellen en innovaties in gang zetten.
Het begin van een trend ontstaat als het antwoord op een behoefte. Kort maar krachtig is de omschrijving die trendanalist Christine Boland geeft aan het woord trend. Om die behoefte te onderzoeken analyseert ze o.a. het nieuws, de wetenschap en de reactie van mensen daarop in dit turbulente tijdsframe. Het doorgronden van de tijdsgeest is de eerste stap naar het raken van de juiste snaar bij de consument. Wanneer we inzoomen op deze relevante omgevingsfactoren ontdekken we de specifieke invloeden, die effect hebben op wat we als mens willen of nodig hebben. Daar ligt de basis van de consumententrends.
Kortom, wie begrijpt waar de trends vandaan komen weet eerder wat de volgende stap voor de eigen sector zal zijn.
Wat hebben we nodig om vooruit te komen in deze onstuimige tijd? Welke bakens kunnen ons door de turbulentie heen gidsen. Christine Boland formuleert daarop een antwoord in de vorm van vier zogeheten ‘Principles of Progress’. “Ik destilleer de pijlers van de tijdgeest en concludeer voor bedrijven wat ze nodig hebben. Zo heeft ook mijn vak zich ontwikkeld: van voorspeller naar relevantiefilter. Uit álles wat er speelt, filter ik: wat is voor jou interessant en hoe kunnen wij – jij en ik – dat samen vertalen, zodat jij relevant bent en blijft voor je klant.”
Naast haar aansprekende lezingen, helpt Christine Boland in haar rol als inspirator tijdens interactieve workshops bedrijven en organisaties ook om inzichten door te vertalen naar hun eigen bedrijfsvoering.
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.
Talen: Nederlands, Engels
".De reacties uit de zaal waren heel positief, met name omdat ze zo goed naar onze organisatie en het dagelijks leven werden doorvertaald aan de hand van voorbeelden. Daardoor werd het verhaal goed opgepakt en in de middag al toegepast!"
"“It’s always a challenge to find a speaker for our opening session who can connect with the diverse audience of business people who attend the Tropical Plant Industry Exhibition. We have corporate buyers, sole proprietors, producers and manufactures, retail and service, from all over the world who attend TPIE. Christine Boland’s presentation on “Navigating the New Consumers’ Needs” hit the mark for all in attendance. She very effectively drew from recognized world-wide events and trends, making a connection from those societal events to consumer attitudes and then to design and product development with which our audience could easily identify. Our only regret was that we hadn’t scheduled a longer session for Christine. The audience was eager to learn more from her.” Linda Adams-Chief Operations Officer Florida Nursery, Growers & Landscape Association, USA"
"want to introduce you to a remarkably inspiring person, Christine Boland. Christine is a trend analyst who advises – and inspires – some of the world’s leading consumer and retail brands on strategy and, in some cases, specifically on style. Christine presented at our annual Dutch market Edelman Trust Barometer event (where we present the Dutch data from an annual 27-country research into the public’s trust in business, government, NGOs and media). Christine has a keen sense for changes in the world around us and a hunger to make sense of things and draw the lessons for businesses and brands. And she brings her insights powerfully and personally. Thomas McNeill • Director Corporate • Edelman Gustav Mahlerplein 66a, 1082 MA, Amsterdam, The Netherlands"
1417 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9,1 / 10
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews