Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Kent u de behoeften van uw klanten, cliënten, patiënten? Corine Jansen laat u de relatie tussen geëngageerd luisteren, vertrouwen, innovatie, inzicht, motivatie en resultaten ervaren. “Als je echt luistert naar je doelgroep is sneller en beter duidelijk wat er in een organisatie, proces of dienst moet veranderen.”
Corine Jansen: Chief Listening Officer
Corine is spreker, trainer en dagvoorzitter. Zij staat wekelijks op een podium om mensen te inspireren rondom thema’s als luisteren, communicatie, verhalen, dialoog en mensgerichte (gezondheids) zorg. Velen kennen haar als Chief Listening Officer. Corine is een communicator in hart en nieren en gepassioneerd om de wereld te verbinden door te luisteren naar en het delen van persoonlijke verhalen.
Wat Corine uniek maakt is de enorme schat aan verhalen die ze verbindt aan wetenschap en eigen ervaring uit de dagelijkse praktijk.
Onderwerpen waar Corine over spreekt
– De kracht van luisteren voor organisaties
– De verschillen tussen mannen en vrouwen in Luisteren
– De architectuur van een luisterende organisatie
– Het belang van verhalen voor goede (gezondheids)zorg
– Belang van verhalen in een data gedreven maatschappij
– Stoïcijns leiderschap
Corine Jansen als dagvoorzitter
Enthousiast, scherp, betrokken en innemend zijn waardevolle kerncapaciteiten van Corine waarmee ze haar rol als dagvoorzitter op een stijlvolle manier invult. Haar inhoudelijke deskundigheid en verbindende eigenschappen geven Corine de voorsprong nét die ene vraag te stellen, waardoor een discussie extra diepgang krijgt.
Persoonlijke achtergrond
Corine is bestuurder van de International Listening Association, vertegenwoordigd in 21 landen. Ze spreekt in binnen- en buitenland. Ze is sinds 2013 actief als spreker en dagvoorzitter voor zowel de zorg, commerciële bedrijven en overheidsinstanties. In haar werk heeft zij een speciale passie voor zorg. Ze is mede oprichter van het Narrative Healthcare Network.
Persoonlijke quote
Luisteren is de basis voor menselijk contact. Het is geen ezelsbruggetje maar een oprechte keuze om de ander proberen te begrijpen.
Referenties
Voorbeelden van bedrijven, organisaties en stichtingen waarvoor Corine Jansen mag en/of heeft mogen werken:
Radboudumc, Omring, LOC, Nationale Nederlanden, Radboud Universiteit, Huis van de Zorg, KWF Kankerbestrijding, Albert Schweitzerziekenhuis, Denkproducties, National Customer Contact Congres, Stichting Gouden Oor, Zorgbelang Brabant, ‘ s Heerenloo, Pro Persona, Agora, Glaxo Smith Kline, CVision, Provincie Overijssel, Gemeente Breda, Zorggroep Solis, Nationale Ombudsman, CBO, Multichannel 2014, Zorgnet Vlaanderen, GGZ Centraal, VNU exhibitions, Vlaams Centrum voor Kwaliteitszorg, Summit Bouw 2014, Summit Zorg 2012, GGZ Centraal, Gemeente Nijmegen, Erasmus Universiteit, JOAZ, Verenso, Eneco, KWH, Scem, Beweging 3.0, Hogeschool Inholland, B Braun, Zorg en ICT 2015
Oktober 2017 verscheen onderstaande weergave van een interview met Corine in het Pioniersmagazine.
Lees hier het afscheidsinterview bij RadboudREshape.
Lees hier een artikel in Sigma, Platform voor Kwaliteitsprofessionals.
Corine Jansen boeken of inhuren?
Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.
Talen: Nederlands
Categorieën:
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews