Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Jeroen Duijvestijn
Bewaar als favoriet

Jeroen Duijvestijn

Jeroen Duijvestijn is toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement. Zijn missie is om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van stakeholders.

College ter Beoordeling van Geneesmiddelen

"We zochten een spreker op het gebied van reputatiemanagement. Ze dachten goed met ons mee, reageerde snel en flexibel en de communicatie was prettig en helder. Spreker Jeroen Duijvenstijn leverde goed maatwerk en zijn verhaal sloot goed aan bij de verwachtingen en wensen. Het inspireerde en zette collega's echt aan het denken."

Jeroen Duijvestijn

Het is mijn missie om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van medewerkers en stakeholders.

Het is mijn missie om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van medewerkers en stakeholders.
Jeroen Duijvestijn is zelfstandig consultant en toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement.

In de lezingen en workshops van Jeroen staat verbinding en reflectie centraal. Ze worden als prikkelend en inspirerend ervaren door zijn brede kennis over internal branding, reputatie en corporate communicatie, de vele cases waarmee hij z’n visie onderbouwt, zijn enthousiaste persoonlijkheid en het feit dat elke lezing apart voor de gelegenheid wordt gemaakt.

Mogelijke onderwerpen

  • Reputatie
  • Stakeholdermanagement
  • Internal branding
  • Corporate empathie
  • Alignment
  • Corporate communicatie
  • Beeldvorming
  • Reputatiemanagement
  • Issuemanagement

Workshop Empathisch Stakeholdermanagement

Jeroen geeft ook samen met Henk Noort de workshop Empathisch Stakeholdermanagement. In de workshop leren de deelnemers hun omgevingssensitiviteit te verhogen door in de schoenen van hun klanten, medewerkers, persrelaties, toezichthouders en andere stakeholders te gaan staan.

Achtergrond Jeroen Duijvestijn

Jeroen heeft meer dan twintig jaar ervaring als adviseur op het gebied van organisatieontwikkeling, communicatie en reputatie. Hij adviseerde de Belastingdienst over cultuurverandering na de Toeslagenaffaire en leidde interne communicatie. Sinds juli 2022 is hij senior communicatieadviseur en perscoördinator bij de Raad voor de Kinderbescherming, waar hij helpt bij het benadrukken van hun maatschappelijke waarde en het ontwikkelen van een proactieve communicatiestrategie.

Daarvoor was Jeroen van 2016 tot 2019 manager identiteit en reputatie bij Coöperatie VGZ, waar hij VGZ introduceerde als “zinnige zorgmakelaar”. Dit resulteerde in een groei van ruim 200.000 klanten en een verbeterde reputatie. Zijn internal branding programma won meerdere (internationale) prijzen, waaronder de beste internal branding strategie van FEIEA.

Voor zijn carrière bij VGZ werkte Jeroen als reputatiemanager bij NS en acht jaar als zelfstandig consultant op het gebied van corporate communicatie en reputatie voor uiteenlopende (grote) organisaties bij zowel de overheid als in de private sector (o.a. zorgorganisatie Florence, Staatsbosbeheer, het ministerie van Binnenlandse Zaken, de Provincie Zuid-Holland, UWV en Arbo Unie).

Jeroen Duijvestijn inhuren of boeken voor een lezing of workshop?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 – 750 7422.

Bewaar als favoriet

Beoordelingen

Sascha van der Helm , Specsavers Northern Europe

"We zijn een internationaal PR team en we zochten een (Engels sprekende) spreker die ons zou inspireren en ook aan het denken zou zetten. Dat is zeker gelukt! Jeroen zocht meerdere keren contact voorafgaand van de presentatie om zeker te zijn dat het aansloot bij onze wensen. De presentatie zat goed in elkaar (inclusief interactie) en hij maakte gebruik van goede voorbeelden en sloot top aan op onze vraag. Veel lovende woorden van iedereen en iets om verder mee aan de slag te gaan en verder in te duiken. Jeroen heel erg bedankt van ons allemaal!"

Jong Nefarma

"Kort voor ons event annuleerde onze externe spreker, waardoor we behoorlijk met onze handen in ons haar zaten. Jeroen reageerde snel op ons bericht en was bereid om op zeer korte termijn een mooi toegesneden verhaal neer te zetten. De samenwerking in de 2 weken voor het event was dan ook zeer plezierig en efficiënt. Jeroen heeft de groep jonge medewerkers uit de farmaceutische sector een duidelijk en "wakker schuddend" verhaal voorgelegd over reputatiemanagement en het belang van een sterke reputatie als sector of bedrijf. Dankzij zijn sterke voorbeelden en prikkelende parallellen uit andere sectoren was de impact van zijn verhaal veel groter, en kwam de boodschap duidelijk over. Verder mijn complimenten dat Jeroen in het hol van de leeuw zich niet schroomde om zijn ware mening te uiten. Dat vergt moed en zorgde voor een heel mooi moment op de dag."

Motivaction

""Jeroen heeft met enthousiasme in eigen charmante stijl het dagvoorzitterschap vervuld tijdens het seminar rondom de uitreiking van de Reputatiemanagement Award 2014." Karel Slootman, managing director Motivaction"

Cover

""Prikkelende en zeer leerzame lezing van Jeroen Duijvestijn tijdens het najaarsevent van Cover gehad. Jeroen legt in klinkklare taal uit hoe reputatiemanagement voor een organisatie of sector werkt. Hij is kritisch, eerlijk en beeldend in zijn presentatie. Door de goede voorbereiding was de lezing op maat gemaakt voor communicatieprofessionals in de corporatiesector. Voor iedereen was na afloop helder welke weg ingeslagen moet worden om het vertrouwen in de corporatiesector te herstellen." Voorzitter Cover, vereniging van communicatieprofessionals in de corporatiesector"

Provincie Noord Holland

"“Goede en leerzame presentatie van Jeroen Duijvestijn gehad. Scherpe analyse over communicatiemanagement. Reputatie en imago, vaak onderschat, maar van wezenlijk belang. Terecht appél voor eenduidige interne communicatie, voor regie, risicomanagement en doelgroepbenadering. Open en eerlijk inzicht in dilemma’s en kansen, met heldere voorbeelden uit Jeroens lange praktijk. Zoals Neerlands grootste filosoof, Johan Cruyff, ooit zei: “wanneer je de nul houdt heb je de wedstrijd voor de helft gewonnen". Een aanrader.” Otte Beeksma, hoofd communicatie Provincie Noord Holland"

Beschikbaarheid en informatie

Jeroen Duijvestijn

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1290 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid