Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Jeroen Duijvestijn is toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement. Zijn missie is om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van stakeholders.
Het is mijn missie om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van medewerkers en stakeholders.
Het is mijn missie om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van medewerkers en stakeholders.
Jeroen Duijvestijn is zelfstandig consultant en toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement.
In de lezingen en workshops van Jeroen staat verbinding en reflectie centraal. Ze worden als prikkelend en inspirerend ervaren door zijn brede kennis over internal branding, reputatie en corporate communicatie, de vele cases waarmee hij z’n visie onderbouwt, zijn enthousiaste persoonlijkheid en het feit dat elke lezing apart voor de gelegenheid wordt gemaakt.
Jeroen geeft ook samen met Henk Noort de workshop Empathisch Stakeholdermanagement. In de workshop leren de deelnemers hun omgevingssensitiviteit te verhogen door in de schoenen van hun klanten, medewerkers, persrelaties, toezichthouders en andere stakeholders te gaan staan.
Jeroen heeft meer dan twintig jaar ervaring als adviseur op het gebied van organisatieontwikkeling, communicatie en reputatie. Hij adviseerde de Belastingdienst over cultuurverandering na de Toeslagenaffaire en leidde interne communicatie. Sinds juli 2022 is hij senior communicatieadviseur en perscoördinator bij de Raad voor de Kinderbescherming, waar hij helpt bij het benadrukken van hun maatschappelijke waarde en het ontwikkelen van een proactieve communicatiestrategie.
Daarvoor was Jeroen van 2016 tot 2019 manager identiteit en reputatie bij Coöperatie VGZ, waar hij VGZ introduceerde als “zinnige zorgmakelaar”. Dit resulteerde in een groei van ruim 200.000 klanten en een verbeterde reputatie. Zijn internal branding programma won meerdere (internationale) prijzen, waaronder de beste internal branding strategie van FEIEA.
Voor zijn carrière bij VGZ werkte Jeroen als reputatiemanager bij NS en acht jaar als zelfstandig consultant op het gebied van corporate communicatie en reputatie voor uiteenlopende (grote) organisaties bij zowel de overheid als in de private sector (o.a. zorgorganisatie Florence, Staatsbosbeheer, het ministerie van Binnenlandse Zaken, de Provincie Zuid-Holland, UWV en Arbo Unie).
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 – 750 7422.
Talen: Engels, Nederlands
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews