Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Joeri Van den Bergh is een bekroond en toonaangevend expert op het gebied van generatie- en consumententrends. Als trendwatcher is hij gespecialiseerd in marketing naar Gen Alpha, Gen Z, Millennials en thema’s zoals duurzaamheid/regeneratie en generaties op het werk.
Mijn missie is om merken te helpen om jonge consumenten te bereiken en verbinden.
Joeri Van den Bergh is medeoprichter van Human8, een wereldwijd toonaangevend onderzoeks- en adviesbureau dat 900 werknemers in 23 locaties wereldwijd verbindt. Zijn hands-on aanpak om complexe consumenteninzichten te vertalen naar relevante en toepasbare strategieën maakt hem dé expert om bedrijven te begeleiden in het begrijpen en inspelen op de behoeften van Millennials, Generatie Z en Gen Alpha.
Wat drijft Gen Alpha, Generatie Z en Millennials in hun koopgedrag? Hoe kunnen merken op een authentieke manier met deze doelgroepen communiceren? Hoe kunnen bedrijven zich aanpassen om deze generaties aan te trekken, te motiveren en te behouden? Hoe duurzaamheid en regeneratie integreren in een merkstrategie en -communicatie om deze digitale en sociaal bewuste generaties aan te spreken? Als trendwatcher biedt Joeri waardevolle inzichten op al deze vragen en begeleidt hij bedrijven om jonge consumenten te bereiken en verbinden.
Tijdens zijn lezingen behandeld hij onderwerpen als marketing naar kinderen, tieners en jongeren (Generatie Alpha, Gen Z, Millennials), consumentenmarketing, consumententrends, duurzaamheid en generaties op de werkvloer.
Joeri staat bekend om zijn dynamische en boeiende presentatie-stijl, een snuifje humor, de juiste dosis publieksinteractie en unieke designs van presentatiemateriaal om het publiek van begin tot eind geboeid te houden.
Met meer dan 25 jaar ervaring in marktonderzoek en marketing heeft Joeri Van den Bergh talloze internationale bedrijven (Colruyt Group, Danone, L’Oréal, McDonald’s, Philips…) geholpen hun merkstrategie te herdefiniëren en te vernieuwen. Hij is gediplomeerd in Sustainability Leadership and Corporate Responsibility, Sustainability Studies aan de Londen Business School. En hij is één van de oprichters van Human8 (voorheen bekend als InSites Consulting), een wereldwijd toonaangevend onderzoeks- en adviesbureau.
Daarnaast is hij ook een onafhankelijk bestuurslid van de VRT (Vlaamse Radio-en Televisieomroeporganisatie), Marketing Professor aan de Vlerick Business School en auteur van ‘How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y & Z‘ (vertaald in 11 talen). Met zijn boek heeft hij de American Marketing Association Marketing Book Award gewonnen. Ook wordt hij beschouwd als een opinieleider in de marketingindustrie als co-auteur van Marketing Communications: A European Perspective’. Joeri heeft daarnaast verschillende onderscheidingen ontvangen voor zijn werk, waaronder de prestigieuze ESOMAR Research Effectiveness Award.
Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072-750 74 22. Wij helpen je graag verder.
Talen: Nederlands, Engels
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews