Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Hoe zorg je voor een effectieve online marketingstrategie? Hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn website? En hoe zorg ik dat mensen die op mijn website komen ook daadwerkelijk klant worden? Dit is het landschap waar Martijn van Tongeren zich al jaren in begeeft en je daarom in korte tijd kan laten zien hoe je je online business naar het volgende niveau kan tillen.
Het is mijn missie om zo veel mogelijk ondernemers en bedrijven te helpen aan een effectieve online marketingstrategie die zorgt voor ongekende groei.
Martijn van Tongeren houdt zich bezig met de belangrijkste onderdelen van een online marketing strategie: SEO, Conversie (neuromarketing / webpsychologie) en communitybuilding. Alle drie de onderwerpen zijn onderdeel geworden van wie hij is, omdat Martijn er al meer dan 5 jaar elke dag mee bezig is en er ook enorme resultaten mee heeft behaald.
De grootste uitdaging voor ondernemers die met online marketing aan de slag gaan is te weten waar ze zich precies op moeten focussen en waar de snelste groei zit. Doordat Martijn met honderden ondernemers en websites heeft gewerkt, kan hij mensen in korte tijd een aantal inzichten geven waarmee hun online strategie vele malen effectiever zal worden.
Martijn kan in korte tijd ingewikkelde processen en theorieën concreet en toegankelijk maken. Door zijn praktijkervaring kan hij met duidelijke voorbeelden komen die mensen direct snappen en ook kunnen vertalen naar hun eigen business. Ondernemers en marketeers komen vaak bij Martijn omdat ze meer resultaat met hun website willen behalen.
Dankzij zijn bijdrage weten mensen exact welke stappen ze moeten ondernemen om hoger te scoren in Google, wat daarna dan ook vaak gebeurd. Daarnaast krijgen mensen hogere conversies (dat wil zeggen meer leads en klanten) uit hun website nadat ze aan de slag zijn gegaan met de kennis die is opgedaan in zijn sessies over conversie optimalisatie.
– SEO (zoekmachine optimalisatie)
– Content marketing
– Conversie optimalisatie
– Neuromarketing
– Effectief ondernemen
– Community building
Toen Martijn 16 jaar was begon hij websites en online marketing interessant te vinden. Hij bouwde veel websites en leerde ontzettend snel van alles wat hij tegenkwam en kon zich binnen enkele jaren al een echte specialist noemen op gebied van SEO en conversie. Toen Martijn zich in 2014 aansloot bij de IMU ging het vervolgens in sneltreinvaart. Hij hielp honderden ondernemers aan een betere website en verzorgde regelmatig trainingen op gebied van online marketing voor soms wel meer dan duizend deelnemers.
Eind 2017 is Martijn van Tongeren mede eigenaar geworden van de IMU. Wat onder de hoede van hem en Tonny Loorbach is uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 1,5 miljoen omzet en 14 FTE. Begin 2018 zijn zij met 3 andere compagnons het bedrijf Salespassie BV gestart, om de grote hoeveelheid leads die uit hun strategieen komen te laten opvolgen door een bedrijf met getalenteerde verkopers.
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072-750 74 22.
Talen: Nederlands
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews