Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Creëer een klantgerichte organisatie en pak die voorsprong op je concurrenten op het gebied van klantgerichtheid! Laat jouw bedrijf, je team of jezelf inspireren door onze klantvriendelijke sprekers, trainers of workshopleiders.
Bestsellerauteur Drs. Jos Burgers is een veel gevraagde managementspreker. Hij spreekt volop humor en herkenbare praktijkcases over het thema ‘Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?’.
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over Klantgerichtheid en Klantgericht Leiderschap. Sydney heeft afgelopen jaren onderzoek gedaan naar bedrijven die vooroplopen op gebied van klantbeleving en deelt wat dat vraagt van een organisatie.
Feike Cats is Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Uitgangspunt van Feike Cats is dat de Klant zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen.
De veelgevraagde spreker Daniëlle de Jonge helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te worden. Ze is auteur van de boeken ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’.
Robert Guijt is altijd werkzaam geweest in organisaties waar gastvrijheid op 5-sterren niveau stond, bijvoorbeeld als adjunct directeur van het DeLaMar theater. Hij zorgde er voor dat de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau werd getild. Het stimuleren van hospitality in alle geledingen van de organisatie is zijn specialiteit.
Gastvrijheid of Hospitality is de grote passie van Nienke Strikwerda. Ze spreekt en geeft trainingen en workshops in Gastvrijheid. Met veel energie, humor, enthousiasme en interactie bereikt ze dat uw klanten/gasten/bezoekers/cliënten/patiënten ook dat prettige welkome gevoel gaan ervaren.
Jaap Bressers is een veelgevraagde, inspirerende en humoristische spreker die passievol spreekt over thema’s als omgaan met verandering, klantgerichtheid en omgaan met tegenslag.
In 2010 ging Niek onderuit met zijn motor en belandde hij in een rolstoel. In zijn inspiratiesessies maakt hij vaak gebruik van zijn eigen ervaringen. Hij neemt de zaal mee in verhalen over dienstverlening. Met een lach en een traan zit u de gehele tijd op het puntje van uw stoel.
Als minst gevraagde spreker van Nederland gaat Guido ook graag uw publiek aan het lachen brengen, inspireren en vooral ook aan het denken zetten. Met de Workshop Klanten Wegjagen. Met Welkom in de 21ste eeuw, handleiding voor disruptieve tijden. Of met Ons Bedrijf Heeft Geen Toekomst, over (intern) ondernemerschap. Maatwerk gegarandeerd.
De wereld verandert. Maar in welke richting? Boudewijn Goedhart, neemt u mee langs de belangrijkste trends en ontwikkelingen waar de bouw- en installatiesector de komende jaren mee te maken krijgt. Boudewijn combineert marktdata, marktonderzoek met zijn visie op welke kansen er zijn in toekomst om tot een effectieve strategie te komen.
Nancy Rademaker is een zeer gewaardeerd internationaal spreekster en heeft al veel roundtables, boardroomsessies en andere evenementen verlevendigd. Met krachtige presentaties rondom digitale transformatie, extreme customer centricity (klant-centraal ondernemen), disruptie, AI, nieuwe businessmodellen en leiderschap.
Hans van Leeuwen is dé dwarsdenker van de vrijetijdsindustrie. Prikkelen, uitdagen én verbinden: dat is Hans op zijn best. Dit doet hij aan de hand van alle mondiale ontwikkelingen die hij als trendwatcher, inspirator en adviseur voor ondernemers om hem heen ziet. Gegarandeerd zet Hans het publiek op scherp.
Klantgerichtheid is essentieel voor iedere organisatie. Klanten verwachten klantvriendelijke persoonlijke aandacht vanaf het eerste contact. En wat gebeurt er als de klant een goed gevoel bij jou en jouw bedrijf heeft? Dan is het waarschijnlijker dat hij meer koopt, langer blijft en positief aanbeveelt. Dat willen we allemaal wel. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker nu bijna alle bedrijven klantgericht bezig zijn, is onderscheidende kracht van essentieel belang. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht van mens tot mens. De klant van vandaag hecht veel belang aan wederzijdse betrokkenheid en een waardevolle relatie. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid. Wordt het voor jouw organisatie ook tijd om de voorsprong op klantgericht werken te pakken en te behouden? Met hulp van een deskundige en enthousiaste spreker, trainer of workshopleider creëer jij een klantgerichte organisatie. En leert jouw team hoe zij daar een bijdrage aan kunnen leveren. Neem daarom nu contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews