Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Klantgericht leiderschap

Sprekers over klantgericht leiderschap bieden inzichten en strategieën om leiders te helpen bij het ontwikkelen van een cultuur waarin de klant centraal staat, wat leidt tot verbeterde klanttevredenheid en bedrijfsresultaten.

Filters

15 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Sydney Brouwer
    Sydney Brouwer

    Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over Klantgerichtheid en Klantgericht Leiderschap. Sydney heeft afgelopen jaren onderzoek gedaan naar bedrijven die vooroplopen op gebied van klantbeleving en deelt wat dat vraagt van een organisatie.

  • Bewaar als favoriet
    Jan-Willem Seip
    Jan-Willem Seip

    Jan-Willem Seip heeft als spreker/ trainer meer dan 5.000 vakprofessionals, ondernemers en zelfstandigen geleerd om méér te halen uit hun acquisitie, klantgerichtheid, netwerken en relatiebehoud. Meer succes en meer plezier. Jan-Willem Seip heeft 11 boeken en ruim 250 artikelen geschreven over verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Ruud Verduin
    Ruud Verduin

    Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Wilt u een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Ruud Verduin spreekt met verve over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Laura de la Mar
    Laura de la Mar

    Hoe zou het zijn als uw organisatie bekend stond om haar uitzonderlijke gastvrijheid? Laura de la Mar inspireert bedrijven om klantgerichtheid en leiderschap naar een hoger niveau te tillen. Met haar uitgebreide ervaring en diepgaande kennis in gastvrij leiderschap, biedt Laura waardevolle inzichten die direct toepasbaar zijn.

  • Bewaar als favoriet
    Frans Reichardt
    Frans Reichardt

    De presentaties van Frans Reichardt helpen om met nieuwe energie te werken aan blije klanten. Hij spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde, klant centraal, customer experience en customer centricity.

  • Bewaar als favoriet
    Boudewijn Goedhart
    Boudewijn Goedhart

    De wereld verandert. Maar in welke richting? Boudewijn Goedhart, neemt u mee langs de belangrijkste trends en ontwikkelingen waar de bouw- en installatiesector de komende jaren mee te maken krijgt. Boudewijn combineert marktdata, marktonderzoek met zijn visie op welke kansen er zijn in toekomst om tot een effectieve strategie te komen.

  • Bewaar als favoriet
    Vincent Vermeulen butler lezing hospitality
    Vincent Vermeulen

    Na zijn carrière als butler richtte Vincent Vermeulen School for Butlers & Hospitality op in Brugge. Inmiddels is Vincent dè referentie wanneer het gaat over hospitality en etiquette. Hij neemt zijn publiek moeiteloos op sleeptouw en toont de bijzondere wereld van de butlers en bij uitbreiding service op het allerhoogste niveau.

  • Bewaar als favoriet
    Rick van Asperen
    Rick van Asperen

    Rick van Asperen is een landelijk veelgevraagd energieke congresspreker en entert(r)ainer. Op een dynamische wijze inspireert hij graag mensen op het gebied van hybride werken, vitaliteit, (persoonlijk) leiderschap, ondernemerschap en samenwerken.

  • Bewaar als favoriet
    Jos Burgers
    Jos Burgers

    Bestsellerauteur Drs. Jos Burgers is een veel gevraagde managementspreker. Hij spreekt volop humor en herkenbare praktijkcases over het thema ‘Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?’.

  • Bewaar als favoriet
    Rijn Vogelaar
    Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar spreekt over zijn onderzoek naar digitaal welzijn. De manier waarop werk digitaal is ingericht en hoe we met technologie omgaan beïnvloedt in sterke mate gezondheid, productiviteit en werkgeluk. Hij laat zien hoe we een gezonde balans kunnen vinden, zodat we effectiever zijn en tegelijkertijd minder stress ervaren. Zijn presentatie is confronterend, inspirerend en praktisch. Met een vleugje humor.

  • Bewaar als favoriet
    Wim de Bundel
    Wim de Bundel

    Wim de Bundel deelt tijdens zijn lezing vele inzichten, initiatieven en inspiratiebronnen gebaseerd op 12 jaar werk aan de top van de commerciële markt. Alles gebaseerd op de Kracht van geven. Na afloop weet je hoe je een klantgerichte cultuur en organisatie kan bouwen.

  • Bewaar als favoriet
    Niek van den Adel
    Niek van den Adel

    In 2010 ging Niek onderuit met zijn motor en belandde hij in een rolstoel. In zijn inspiratiesessies maakt hij vaak gebruik van zijn eigen ervaringen. Hij neemt de zaal mee in verhalen over dienstverlening. Met een lach en een traan zit u de gehele tijd op het puntje van uw stoel.

Boek een lezing of een workshop over Klantgericht leiderschap

Klantgericht leiderschap is essentieel voor moderne organisaties die streven naar klanttevredenheid en langdurige relaties. Onze sprekers over klantgericht leiderschap bieden diepgaande inzichten en praktische strategieën om leiders te helpen bij het creëren van een klantgerichte cultuur binnen hun teams en organisaties. Ze delen waardevolle kennis over het belang van empathie, klantinzichten en effectieve communicatie in het bouwen en onderhouden van sterke klantrelaties. Onze sprekers belichten het belang van leiders die niet alleen klantgerichtheid omarmen, maar ook de tools en vaardigheden bieden om deze principes operationeel te maken in alle aspecten van de bedrijfsvoering. Door middel van inspirerende verhalen, praktische voorbeelden en bewezen methoden uit verschillende sectoren, helpen zij organisaties om klantbehoeften beter te begrijpen, anticiperen op veranderingen in de markt en innovatieve oplossingen te bieden die klantloyaliteit en bedrijfsgroei stimuleren. Wil je meer weten over hoe onze sprekers jouw team kunnen inspireren en informeren? Neem dan nu contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid