Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Sprekers over klantgericht leiderschap bieden inzichten en strategieën om leiders te helpen bij het ontwikkelen van een cultuur waarin de klant centraal staat, wat leidt tot verbeterde klanttevredenheid en bedrijfsresultaten.
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over Klantgerichtheid en Klantgericht Leiderschap. Sydney heeft afgelopen jaren onderzoek gedaan naar bedrijven die vooroplopen op gebied van klantbeleving en deelt wat dat vraagt van een organisatie.
Jan-Willem Seip heeft als spreker/ trainer meer dan 5.000 vakprofessionals, ondernemers en zelfstandigen geleerd om méér te halen uit hun acquisitie, klantgerichtheid, netwerken en relatiebehoud. Meer succes en meer plezier. Jan-Willem Seip heeft 11 boeken en ruim 250 artikelen geschreven over verkoop.
Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Wilt u een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Ruud Verduin spreekt met verve over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop.
Hoe zou het zijn als uw organisatie bekend stond om haar uitzonderlijke gastvrijheid? Laura de la Mar inspireert bedrijven om klantgerichtheid en leiderschap naar een hoger niveau te tillen. Met haar uitgebreide ervaring en diepgaande kennis in gastvrij leiderschap, biedt Laura waardevolle inzichten die direct toepasbaar zijn.
De presentaties van Frans Reichardt helpen om met nieuwe energie te werken aan blije klanten. Hij spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde, klant centraal, customer experience en customer centricity.
De wereld verandert. Maar in welke richting? Boudewijn Goedhart, neemt u mee langs de belangrijkste trends en ontwikkelingen waar de bouw- en installatiesector de komende jaren mee te maken krijgt. Boudewijn combineert marktdata, marktonderzoek met zijn visie op welke kansen er zijn in toekomst om tot een effectieve strategie te komen.
Na zijn carrière als butler richtte Vincent Vermeulen School for Butlers & Hospitality op in Brugge. Inmiddels is Vincent dè referentie wanneer het gaat over hospitality en etiquette. Hij neemt zijn publiek moeiteloos op sleeptouw en toont de bijzondere wereld van de butlers en bij uitbreiding service op het allerhoogste niveau.
Rick van Asperen is een landelijk veelgevraagd energieke congresspreker en entert(r)ainer. Op een dynamische wijze inspireert hij graag mensen op het gebied van hybride werken, vitaliteit, (persoonlijk) leiderschap, ondernemerschap en samenwerken.
Bestsellerauteur Drs. Jos Burgers is een veel gevraagde managementspreker. Hij spreekt volop humor en herkenbare praktijkcases over het thema ‘Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?’.
Rijn Vogelaar spreekt over zijn onderzoek naar digitaal welzijn. De manier waarop werk digitaal is ingericht en hoe we met technologie omgaan beïnvloedt in sterke mate gezondheid, productiviteit en werkgeluk. Hij laat zien hoe we een gezonde balans kunnen vinden, zodat we effectiever zijn en tegelijkertijd minder stress ervaren. Zijn presentatie is confronterend, inspirerend en praktisch. Met een vleugje humor.
Wim de Bundel deelt tijdens zijn lezing vele inzichten, initiatieven en inspiratiebronnen gebaseerd op 12 jaar werk aan de top van de commerciële markt. Alles gebaseerd op de Kracht van geven. Na afloop weet je hoe je een klantgerichte cultuur en organisatie kan bouwen.
In 2010 ging Niek onderuit met zijn motor en belandde hij in een rolstoel. In zijn inspiratiesessies maakt hij vaak gebruik van zijn eigen ervaringen. Hij neemt de zaal mee in verhalen over dienstverlening. Met een lach en een traan zit u de gehele tijd op het puntje van uw stoel.
Klantgericht leiderschap is essentieel voor moderne organisaties die streven naar klanttevredenheid en langdurige relaties. Onze sprekers over klantgericht leiderschap bieden diepgaande inzichten en praktische strategieën om leiders te helpen bij het creëren van een klantgerichte cultuur binnen hun teams en organisaties. Ze delen waardevolle kennis over het belang van empathie, klantinzichten en effectieve communicatie in het bouwen en onderhouden van sterke klantrelaties. Onze sprekers belichten het belang van leiders die niet alleen klantgerichtheid omarmen, maar ook de tools en vaardigheden bieden om deze principes operationeel te maken in alle aspecten van de bedrijfsvoering. Door middel van inspirerende verhalen, praktische voorbeelden en bewezen methoden uit verschillende sectoren, helpen zij organisaties om klantbehoeften beter te begrijpen, anticiperen op veranderingen in de markt en innovatieve oplossingen te bieden die klantloyaliteit en bedrijfsgroei stimuleren. Wil je meer weten over hoe onze sprekers jouw team kunnen inspireren en informeren? Neem dan nu contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews