Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Klantgerichtheid

Filters

43 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Harry Bijl
    Harry Bijl

    Harry werkt als innovator & inspirator bij INretail, de grootste brancheorganisatie Non-food in Nederland. Hij houdt van winkels en de mensen die er werken. Zijn verhaal is altijd relevant en actueel en kan bijvoorbeeld gaan over retailtrends, klantbeleving, Ai-ontwikkelingen(retail) en winkeltechnologie.

  • Bewaar als favoriet
    Robert Overweg
    Robert Overweg

    Robert Overweg helpt multinationals met hun digitale transformatie. Maar vooral helpt hij mensen om vrij te komen van vaste denkmodellen met zijn methode ‘The Adaptable Mindset’ en leert hij zijn publiek inspiratie te vinden om (weer) creatief en innovatief te worden.

  • Bewaar als favoriet
    Wim de Bundel
    Wim de Bundel

    Wim de Bundel deelt tijdens zijn lezing vele inzichten, initiatieven en inspiratiebronnen gebaseerd op 12 jaar werk aan de top van de commerciële markt. Alles gebaseerd op de Kracht van geven. Na afloop weet je hoe je een klantgerichte cultuur en organisatie kan bouwen.

  • Bewaar als favoriet
    Annemarieke Driessen
    Annemarieke Driessen

    In 2005 werd ze uit het leven getikt. Deze ervaring als ook haar ondernemer- en hospitality skills en mens zijn, maken haar uniek. Deze expertise in combinatie met haar innemende persoonlijkheid raakt- en laat mensen weer in beweging komen. Met inspirerende voorbeelden weet zij veel thema’s te raken, met een lach en en traan.

  • Bewaar als favoriet
    Joost Roede
    Joost Roede

    Joost Roede inspireert met nieuwe inzichten en direct toepasbare tips op het gebied van klantbeleving, bedrijfsvoering en toekomstvisie door je mee te nemen in het perspectief van de klant.

  • Bewaar als favoriet
    Corine Jansen
    Corine Jansen

    Kent u de behoeften van uw klanten, cliënten, patiënten? Corine Jansen laat u de relatie tussen geëngageerd luisteren, vertrouwen, innovatie, inzicht, motivatie en resultaten ervaren. “Als je echt luistert naar je doelgroep is sneller en beter duidelijk wat er in een organisatie, proces of dienst moet veranderen.”

  • Bewaar als favoriet
    Luc van Bussel
    Luc van Bussel

    Luc van Bussel is een ondernemer, auteur en spreker. Het is zijn missie om mensen te inspireren over de kracht van hospitality. Luc neemt het publiek mee in de ongekende mogelijkheden van gastvrijheid voor zowel bedrijven, organisaties, instellingen en overheden.

  • Bewaar als favoriet
    Ruud Verduin
    Ruud Verduin

    Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Wilt u een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Ruud Verduin spreekt met verve over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Postma
    Paul Postma

    Paul is een internationaal erkende marketingautoriteit en grondlegger van CRM. Hij legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij bracht ‘zijn’ organisatie PPMC in de top 3 van Nederlandse Adviesbureaus.

  • Bewaar als favoriet
    Cor Molenaar
    Prof. dr. Cor Molenaar

    Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. Het publiek boeien met een praktische presentatie over de kansen van internet en de uitdaging van de toekomst.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Richard van Houten
    Drs. Richard van Houten

    Richard van Houten heeft marketing- en commerciële managementfuncties bekleedt bij Praxis, Nestlé, Bols Int. en Holmen. Hij kocht een consulting-managementeducatie- en interim-bureau en verkocht deze na 15 jaar. Richard deelt ervaringen over ondernemerschap, leidinggeven anno nu, samenwerken- en communicatie tops/flops en succesvolle commercie. Hij vertelt beeldend, confronterend en volop humor wat wél en niet werkt.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid