Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van veranderend consumentengedrag en de impact hiervan op bedrijven. Thema’s als identiteit, duurzaamheid en de balans tussen fysieke en online omgevingen staan centraal in zijn lezingen, met praktische inzichten en aansprekende voorbeelden.
Klantbeleving vindt zijn oorsprong in de medewerker zelf. Waar zit de passie? waarheen gaat de aandacht binnen de organisatie? Zijn we bezig procedures en handboeken te schrijven of zijn we bezig met de klant? Waardecreatie als centrale succesfactor! Geniet van een sprankelende en energieke presentatie met veel humor en metaforen.
Cris Zomerdijk is een energieke spreker over het versterken van klantgerichtheid, ondernemerschap en innovatie. Met zijn enthousiasme weet hij professionals te inspireren om veranderingen in gang te zetten. Cris geeft lezingen, workshops en advies op het gebied van veranderen, continu verbeteren en presteren.
René is TV-kok en culinair avonturier. Zijn reislust in combinatie met zijn liefde voor voedsel maakt hem de perfecte gids bij zoektochten naar lokale gewoontes, voedseltradities en de keuken. Hij inspireert mensen om anders te denken en koken. Hij toont ook wat de invloed is van ons eetgedrag op ALLES.
Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.
De presentaties van Frans Reichardt helpen om met nieuwe energie te werken aan blije klanten. Hij spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde, klant centraal, customer experience en customer centricity.
Wie Andreas Oerlemans het verhaal laat vertellen kan er zeker van zijn dat de boodschap overkomt en dat het onderwerp ‘met smaak verteld’ word. Andreas kan ook lezingen geven over bijvoorbeeld Trends in (Hotel) Gastronomie, Trends in Food Ingredients en Customer Care of ingezet worden als dagvoorzitter.
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews