Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Branding

Filters

29 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    René Mioch
    René Mioch

    Voor René Mioch gaan inhoud en entertainment hand in hand. Zijn persoonlijke (ondernemers)ervaring is inspirerend voor anderen en de openheid ten aanzien van zijn verhouding tot de sterren geven een optreden een hoog entertainment gehalte.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Tom Kikkert
    Tom Kikkert

    Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van de betekeniseconomie en de gevolgen hiervan voor bedrijven. Naast de rol van een identiteit spelen thema’s als het veranderend consumentengedrag en duurzaamheid een belangrijke rol in zijn presentaties.

  • Bewaar als favoriet
    Désirée Struijk
    Désirée Struijk

    Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.

  • Bewaar als favoriet
    Joeri van den Bergh
    Joeri Van den Bergh

    Joeri Van den Bergh is een bekroond en toonaangevend expert op het gebied van generatie- en consumententrends. Als trendwatcher is hij gespecialiseerd in marketing naar Gen Alpha, Gen Z, Millennials en thema’s zoals duurzaamheid/regeneratie en generaties op het werk.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid