Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Neuromarketing

Op zoek naar de nieuwste trends op het gebied van neuromarketing? Benieuwd naar feiten en fabels in de neuro-wetenschap? Onze deskundige sprekers, trainers en workshopleiders op het gebied van neuro-marketing helpen je op weg.

Filters

13 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Martin van Kranenburg
    Martin van Kranenburg

    Martin van Kranenburg is dé expert op het gebied van AI en ChatGPT. Hij is bestsellerauteur van ‘ ChatGPT als tweede Brein’ (#1 Managementboek) en ‘Schrijven voor het Brein’. Martin staat bekend om zijn ontembare enthousiasme, humor en direct toepasbare inzichten. Zijn talks laten je niet alleen nadenken, maar vooral doen. AI en ChatGPT worden praktisch en tastbaar.

  • Bewaar als favoriet
    Erik Schoppen - lezing Herbouwen van vertrouwen
    Erik Schoppen

    Welkom bij de meest gevraagde (top)spreker op het gebied van vertrouwen in de Benelux: drs. Erik Schoppen. Al meer dan 25 jaar houdt hij zich bezig met innovatie, branding, design, menselijk gedrag en de werking van vertrouwen. Vertrouwen (in elkaar en in de toekomst) is essentieel bij verandering, verbinding, empathie en leiderschap. 

  • Bewaar als favoriet
    Joost Fromberg profielfoto
    Joost Fromberg

    Joost Fromberg is een strategisch consultant met een achtergrond in de psychologie. Joost houdt zich in de kern bezig met het verbeteren van online communicatie en het meer data gedreven krijgen van bedrijven, zowel corporates als MKB.

  • Bewaar als favoriet
    Hans-Baakman
    Hans Baakman

    Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Hassels Mönning
    Paul Hassels Mönning

    Paul Hassels Mönning is een sales-gerichte B2B digitaal strateeg, hands-on programmamanager, auteur van 2 boeken over moderne B2B sales & marketing en spreker. Hij inspireert bedrijven via lezingen en workshops om via moderne, digitale marketing & sales te komen tot betere groei.

  • Bewaar als favoriet
    Arjen_Hanssen
    Arjen Hanssen

    Arjen is een enthousiaste expert in het toepassen van psychologie, overtuiging en (onbewuste) beïnvloeding op websites, met gegarandeerd resultaat! Arjen vertelt je wat je aan je website aan moet passen, zodat meer bezoekers actie ondernemen. Hij heeft alle succesvolle overtuigingstechnieken zelf getest in de praktijk.

  • Bewaar als favoriet
    Jurjen Jongejan
    Jurjen Jongejan

    Bestsellerauteur Drs. Jurjen Jongejan is één van de meest gevraagde sprekers over e-Commerce. Hij is meer dan 15 jaar actief in e-Commerce en hij heeft bijgedragen aan de groei van zo’n 200 kleine en grote webshops.

  • Bewaar als favoriet
    Tonny Loorbach
    Tonny Loorbach

    Tonny Loorbach is een van de meest bekende online marketing specialisten van Nederland. Met de nodige humor spreekt hij over zijn eigen ervaringen in de praktijk. Hij kan ondernemers vertellen wat er op het gebied van online marketing werkt (kennis), hoe dit werkt (praktijk) en ook waarom het werkt (psychologie).

  • Bewaar als favoriet
    Nicol Tadema
    Nicol Tadema

    Of er nu leidinggevenden, ondernemers óf professionals vanuit sales, HR, marcom of recruitment in de zaal zitten: iedereen heeft een doel. Als specialist in gedragsbeïnvloeding neemt Nicol het publiek mee in hoe deze doelen sneller en vaker worden bereikt met de inzet van beïnvloedingstechnieken. Dit doet zij op een inspirerende, humoristische en praktische manier.

  • Bewaar als favoriet
    Daan van Vliet
    Daan van Vliet

    Daan van Vliet is is Conversie Specialist binnen het e-commerce team van PLUS Retail. Met zijn presentatie wil Daan jou stimuleren om experimenteel onderzoek ten behoeve van conversie te ondernemen. De passie die hem drijft is de combinatie van data en psychologie!

  • Bewaar als favoriet
    Martijn van Tongeren
    Martijn van Tongeren

    Hoe zorg je voor een effectieve online marketingstrategie? Hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn website? En hoe zorg ik dat mensen die op mijn website komen ook daadwerkelijk klant worden? Dit is het landschap waar Martijn van Tongeren zich al jaren in begeeft en je daarom in korte tijd kan laten zien hoe je je online business naar het volgende niveau kan tillen.

  • Bewaar als favoriet
    Victor Lamme
    Victor Lamme

    Victor Lamme is hoogleraar cognitieve neurowetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam, expert op het gebied van perceptie en bewustzijn, auteur van o.a. het boek ‘De vrije wil bestaat niet’ en partner in Europa’s eerste neuromarketing onderzoeks- en adviesbureau Neurensics. Hij was een graag geziene gast bij tv-programma’s als Pauw en Witteman en Brandpunt.

Boek een lezing of een workshop over Neuromarketing

Neuromarketeers passen medische technieken en inzichten uit de neurowetenschap toe op het terrein van marketing. Ze willen hiermee producten en diensten beter te laten aansluiten bij behoeftes van consumenten. Een ander doel van neuromarketing is om marketingactiviteiten, zoals reclamecampagnes, effectiever te maken. De neurowetenschap kijkt naar de invloed van menselijke emoties op onze beslissingen en denkwijzen. Neuromarketing heeft de laatste jaren flink aan betekenis gewonnen. Maar het is binnen de marketing niet nieuw. Zo maken reclamemakers al tientallen jaren gebruik van het verschijnsel klassieke conditionering. Ze koppelen een product aan een stimulus die positieve gevoelens opwekt. Als je dit maar vaak genoeg ziet, ga je vanzelf een link zien tussen het positieve gevoel en het product. Dit inzicht maakt gebruik van de theorie van de bekend hond van Pavlov. Dit is de reden waarom bijvoorbeeld in reclames parfums aantrekkelijke mannen en vrouwen vaak de hoofdrol spelen. Wat wel nieuw is, is dat neuromarketing tools steeds betaalbaarder zijn. Met hersenscans kun je nu de impact van reclame, verpakking en design direct meten in het brein van de consument. Dit zegt veel meer over consumentengedrag dan je te weten komt met klassieke enquêtes. Toch bestaat er nog veel onbekendheid over wat feit en fabels is in de neuromarketing. Is er een verschil tussen mannen- en vrouwenbreinen of tussen linker- en rechterhersenhelftdenkers? En bestaat er nou wel of niet een buy-button in onze hersenen? Ben je benieuwd op welke knoppen in het brein van de consument je moet drukken voor een effectieve marketing? Wil je weten wat de nieuwste ontwikkelingen zijn in de toepassing van hersenwetenschap in marketing? Neem dan nu contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker, trainer of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid