Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Je (online) reputatie verbeteren en een slechte reputatie voorkomen? Grijp de controle over je eigen reputatie met een lezing of workshop van onze sprekers op het gebied van reputatiemanagement.
Jeroen Duijvestijn is toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement. Zijn missie is om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van stakeholders.
Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.
Fanny is een sprankelende spreker die muzikale lezingen en workshops geeft over Communicatief leiderschap, Veranderen en De kracht en het belang van muziek in ons (werkende) leven.
Bestsellerauteur Drs. Jos Burgers is een veel gevraagde managementspreker. Hij spreekt volop humor en herkenbare praktijkcases over het thema ‘Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?’.
Ben je op zoek naar een expert op het gebied van empathisch leiderschap voor jouw bijeenkomst? Wil je beter presteren door het perspectief van stakeholders te zien? Bedrijvenpsycholoog en strategisch marktonderzoeker Henk Noort is dé thoughtleader op het gebied van ‘The Hottest Trend in Leadership’: empathie.
Stephan is een vooraanstaand expert op het gebied van waardengedreven organiseren. Zijn jarenlange ervaring leveren unieke inzichten en prachtige anekdotes om als organisatie werk te maken van betekenis en geloofwaardigheid.
De jonge ondernemer Suzanne Eikmans (1996) is een enthousiaste spreker die motiveert en inspireert. Ze zorgt ervoor dat men weer plezier krijgt in ondernemen en presenteren, door de juiste mindset te creëren. Met een aantal awards op zak weet ze wat het betekent om risico’s te nemen en impact te maken.
Roek Lips is gefascineerd door de vraag ‘wat werkelijk van waarde is’. Thema’s als nieuw leiderschap, innovatie, (persoonlijke) transitie, omgaan met crisis, natuurlijk optreden en strategische verandering zijn bij hem in goede handen.
Maarten Reijgersberg is de meest pragmatische creatieve conceptdenker die je je kunt voorstellen. Van de gekste ideeën maakt hij levensvatbaar communicatiemateriaal voor een stevige corporate identity. Hij inspireert jullie om vernieuwend impact te maken. Met zijn ondernemerservaring, kennis van digitale innovaties en visie op de toekomst daagt hij het communicatievak continu uit.
Frank geldt als DE autoriteit op het gebied van sportsponsoring in Nederland. Je kent deze sportmarketinggoeroe van zijn concepten als Het Holland Heineken House, Volvo Ocean Race, de PTT Telecompetitie en de KPN Eredivisie. Passie voor sport, passie voor communicatie en ruim dertig jaar ervaring.
Stef is vanaf de introductie van internet in Nederland in 1993 betrokken bij het bedenken van (digitale) merkstrategieën. Daarmee hoort Stef bij een hand vol internetpioniers die ons land rijk is. Inmiddels vertaalt hij zijn kennis naar de ontwikkeling van merk- en reputatiestrategieën.
Dr. José R. Hernandez is a globally recognized expert in corporate misconduct, scandal remediation, and ethical leadership. José has worked on some of the largest fraud and bribery cases on record. He is a published author, a seasoned CEO, guest university faculty, investor, and non-executive director. He was a partner at PwC until 2008, then co-founded a consulting firm with former FBI Director Louis Freeh.
Een goede reputatie opbouwen kost veel tijd en moeite, maar kan door negatief nieuws zo afgebroken zijn. Waarom heeft negatief nieuws zoveel impact? En wat doe je er tegen? Vragen waar reputatiemanagement zich mee bezig houdt. Binnen de marketing kennen we naast de 4 P’s ook de 3 R’s: Reputatie, Relatie en Ruil. De theorie zegt dat een organisatie eerst een reputatie moet opbouwen. Pas als de reputatie goed is, kun je effectieve relaties met potentiële klanten aangaan. Deze relaties leiden vervolgens tot ruil (verkoop) kunnen leiden. Een sterke reputatie is bovendien belangrijk voor het aantrekken van talent. Reputaties zijn kwetsbaar. Negatieve klantervaringen, maatschappelijke issues en incidenten verspreiden zich razendsnel in het nieuwe social media landschap. Inhoud en feiten worden steeds vaker overschaduwd door de emoties en interpretaties. Iedereen verwacht dat ondernemingen maatschappelijke issues adresseren. Ook verwacht iedereen dat ze bijdragen aan de oplossingen ervan. Als dat niet gebeurt is reputatieschade het gevolg. Online reputatiemanagement speelt tegenwoordig een belangrijke rol op het gebied van reputaties. Bijna iedereen zoekt immers op internet en social media naar informatie over anderen. Door jouw online informatie te managen, krijg je meer controle over jouw online reputatie. En dus over de beeldvorming die anderen over jou hebben. Maar online reputatiemanagement is breder dan alleen de beeldvorming over personen. Ook de beeldvorming van een handelsmerk of organisatie kan je met digitale technieken beïnvloeden. Ook hier is het doel een positieve beeldvorming oproepen en een negatief beeld vermijden. Geïnteresseerd in een lezing, workshop of training op het gebied van (online) reputatiemanagement? Neem contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews