Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
1417 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9,1 / 10
"Uitstekende samenwerking en service"
17 februari 2025
"Goed verhaal, leuke spreker en goed geregeld"
14 februari 2025
"Genoten van de inspirerende sprekers!"
14 februari 2025
"Perfect aanbod en fijne samenwerking"
10 februari 2025
"Klantvriendelijk en snel in communicatie."
5 februari 2025
Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een CRM spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Of een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Kies dan voor een deskundige CRM spreker.
Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Wilt u een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Ruud Verduin spreekt met verve over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop.
Paul is een internationaal erkende marketingautoriteit en grondlegger van CRM. Hij legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij bracht ‘zijn’ organisatie PPMC in de top 3 van Nederlandse Adviesbureaus.
Joost Fromberg is een strategisch consultant met een achtergrond in de psychologie. Joost houdt zich in de kern bezig met het verbeteren van online communicatie en het meer data gedreven krijgen van bedrijven, zowel corporates als MKB.
Hoe creëer je een klantgerichte organisatie? Hoe verbeter ik mijn klantenservice? Welke klanten leveren mij per saldo geld op en op welke moet ik juist geld toeleggen? Zomaar een paar vragen waar Customer Relationship Management (CRM) een antwoord op kan geven. Organisaties die Customer Relationship Management toepassen, onderhouden actief hun klantcontact. Ze optimaliseren bovendien de relatie met hun bestaande klanten. De afdelingen marketing, sales en klantenservice samenwerken werken dan ook vaak nauw samen bij organisaties die CRM toepassen. Natuurlijk kan CRM worden ingezet voor het managen van elke soort relatie, dus niet alleen van klanten. Bijvoorbeeld voor (je gegevens over) je leveranciers, leden, sponsoren, studenten of andere stakeholders. Onderdeel van CRM is ook het analyseren van klantgegevens om de relatie met klanten te verbeteren. Zo kun je hen aan je bedrijf of organisatie binden en je inkomsten verhogen. Met Social CRM (sCRM) treed je via social media in contact met je klanten en leg je deze gegevens vast. Ook CRM jouw klantcontact (verder) optimaliseren? Laat je verrassen door een CRM-workshop of een CRM spreker met een inspirerende lezing.
1417 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9,1 / 10
"Uitstekende samenwerking en service"
17 februari 2025
"Goed verhaal, leuke spreker en goed geregeld"
14 februari 2025
"Genoten van de inspirerende sprekers!"
14 februari 2025
"Perfect aanbod en fijne samenwerking"
10 februari 2025
"Klantvriendelijk en snel in communicatie."
5 februari 2025
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews