Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers CRM

Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een CRM spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Of een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Kies dan voor een deskundige CRM spreker.

Filters

3 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Ruud Verduin
    Ruud Verduin

    Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Wilt u een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Ruud Verduin spreekt met verve over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Postma
    Paul Postma

    Paul is een internationaal erkende marketingautoriteit en grondlegger van CRM. Hij legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij bracht ‘zijn’ organisatie PPMC in de top 3 van Nederlandse Adviesbureaus.

  • Bewaar als favoriet
    Joost Fromberg profielfoto
    Joost Fromberg

    Joost Fromberg is een strategisch consultant met een achtergrond in de psychologie. Joost houdt zich in de kern bezig met het verbeteren van online communicatie en het meer data gedreven krijgen van bedrijven, zowel corporates als MKB.

Boek een lezing of een workshop over CRM

Hoe creëer je een klantgerichte organisatie? Hoe verbeter ik mijn klantenservice? Welke klanten leveren mij per saldo geld op en op welke moet ik juist geld toeleggen? Zomaar een paar vragen waar Customer Relationship Management (CRM) een antwoord op kan geven. Organisaties die Customer Relationship Management toepassen, onderhouden actief hun klantcontact. Ze optimaliseren bovendien de relatie met hun bestaande klanten. De afdelingen marketing, sales en klantenservice samenwerken werken dan ook vaak nauw samen bij organisaties die CRM toepassen. Natuurlijk kan CRM worden ingezet voor het managen van elke soort relatie, dus niet alleen van klanten. Bijvoorbeeld voor (je gegevens over) je leveranciers, leden, sponsoren, studenten of andere stakeholders. Onderdeel van CRM is ook het analyseren van klantgegevens om de relatie met klanten te verbeteren. Zo kun je hen aan je bedrijf of organisatie binden en je inkomsten verhogen. Met Social CRM (sCRM) treed je via social media in contact met je klanten en leg je deze gegevens vast. Ook CRM jouw klantcontact (verder) optimaliseren? Laat je verrassen door een CRM-workshop of een CRM spreker met een inspirerende lezing.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid