Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Boek een spreker over Marketing en Sales

Filters

171 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Jerre Maas
    Jerre Maas

    Jerre Maas, MSc is sociaal psycholoog, spreker, dagvoorzitter én één brok energie. Hij gelooft in één ding; delen is de sleutel om ervoor te zorgen dat jouw ideeën werkelijkheid worden. Na zijn studie Social Psychology aan Tilburg University en NTNU (Trondheim, Noorwegen) besloot hij zijn kennis en kunde in te zetten om een verfrissende wind te laten waaien door presenterend Nederland.

  • Bewaar als favoriet
    Percy Tienhooven
    Percy Tienhooven

    Percy Tienhooven spreekt over hoe hij zo goed mogelijk probeert om te gaan met de hectiek van de 21e eeuw. Dit in combinatie met zijn lichamelijke beperkingen. Over hoe hij zijn angsten overwon, hoe zijn leven daardoor drastisch veranderde en hoe hij de verantwoording over zijn eigen leven aan durfde te gaan en wat hem dat heeft gebracht.

  • Bewaar als favoriet
    Jan Willem van den Brink en Maarten van Os
    Jan Willem van den Brink en Maarten van Os

    Jan Willem van den Brink en Maarten van Os zijn specialist in commercie voor inhoudelijk deskundige professionals. Meestal zijn deze professionals weinig enthousiast over een rol in sales. Hun workshops en lezingen zijn interactief, en de deelnemers geven als feedback dat de bijeenkomst zowel inspirerend als zeer nuchter en praktisch is.

  • Bewaar als favoriet
    Hielko van der Molen
    Hielko van der Molen

    Hielko van der Molen is een ervaren gesprekbegeleider en spreker met specifieke kennis over onderwerpen als digitale marketing en veranderingsprocessen. Sinds 2010 is hij al actief als presentator en docent in zijn vakgebieden digital marketing en verandermanagement via instituten als Emerce, de VU, Media Plaza en Beeckestijn Business School.

  • Bewaar als favoriet
    Kirsten Verdel
    Kirsten Verdel

    Kirsten Verdel is politica, media- en campagnestrateeg en bestuurskundige. Ze werkte voor Obama, was actief binnen de Nederlandse politiek en reisde de hele wereld over. Ze heeft een column in het Financieel Dagblad over de Amerikaanse verkiezingen en geeft regelmatig commentaar bij o.a. LDLEO en Dit Is De Dag op Radio 1.

  • Bewaar als favoriet
    Cor Molenaar
    Prof. dr. Cor Molenaar

    Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. Het publiek boeien met een praktische presentatie over de kansen van internet en de uitdaging van de toekomst.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Errol van Engelen
    Errol van Engelen

    Errol van Engelen is auteur, spreker en adviseur. Hij is gespecialiseerd in Emerging Technologies (AI en ChatGPT), Business (Model) Transformatie en Business Development. Hij biedt daarbij praktische en eenvoudige oplossingen.

  • Bewaar als favoriet
    Richard van Houten
    Drs. Richard van Houten

    Richard van Houten heeft marketing- en commerciële managementfuncties bekleedt bij Praxis, Nestlé, Bols Int. en Holmen. Hij kocht een consulting-managementeducatie- en interim-bureau en verkocht deze na 15 jaar. Richard deelt ervaringen over ondernemerschap, leidinggeven anno nu, samenwerken- en communicatie tops/flops en succesvolle commercie. Hij vertelt beeldend, confronterend en volop humor wat wél en niet werkt.

  • Bewaar als favoriet
    Tom Kikkert
    Tom Kikkert

    Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van de betekeniseconomie en de gevolgen hiervan voor bedrijven. Naast de rol van een identiteit spelen thema’s als het veranderend consumentengedrag en duurzaamheid een belangrijke rol in zijn presentaties.

  • Bewaar als favoriet
    Huub Narinx
    Huub Narinx

    Klantbeleving vindt zijn oorsprong in de medewerker zelf. Waar zit de passie? waarheen gaat de aandacht binnen de organisatie? Zijn we bezig procedures en handboeken te schrijven of zijn we bezig met de klant? Waardecreatie als centrale succesfactor! Geniet van een sprankelende en energieke presentatie met veel humor en metaforen.

  • Bewaar als favoriet
    ingmar de lange
    Ingmar de Lange

    Ingmar is marketingstrateeg en conceptontwikkelaar. Hij heeft zich gespecialiseerd in de frisse, eigentijdse kant van marketing. Hij wordt gedreven door het gevoel dat merken beter, mooier, authentieker en scherper kunnen zijn. Als ze zich maar consistent richten op waardecreatie: ze moeten minder beloven en meer doen.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid