Logo van De Spreker
Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

Boek een spreker over Marketing en Sales

Filters

160 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Richard van Houten
    Drs. Richard van Houten

    Richard van Houten heeft marketing- en commerciële managementfuncties bekleedt bij Praxis, Nestlé, Bols Int. en Holmen. Hij kocht een consulting-managementeducatie- en interim-bureau en verkocht deze na 15 jaar. Richard deelt ervaringen over ondernemerschap, leidinggeven anno nu, samenwerken- en communicatie tops/flops en succesvolle commercie. Hij vertelt beeldend, confronterend en volop humor wat wél en niet werkt.

  • Bewaar als favoriet
    Tom Kikkert
    Tom Kikkert

    Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van veranderend consumentengedrag en de impact hiervan op bedrijven. Thema’s als identiteit, duurzaamheid en de balans tussen fysieke en online omgevingen staan centraal in zijn lezingen, met praktische inzichten en aansprekende voorbeelden.

  • Bewaar als favoriet
    Huub Narinx
    Huub Narinx

    Klantbeleving vindt zijn oorsprong in de medewerker zelf. Waar zit de passie? waarheen gaat de aandacht binnen de organisatie? Zijn we bezig procedures en handboeken te schrijven of zijn we bezig met de klant? Waardecreatie als centrale succesfactor! Geniet van een sprankelende en energieke presentatie met veel humor en metaforen.

  • Bewaar als favoriet
    Cris Zomerdijk
    Cris Zomerdijk

    Cris Zomerdijk is een energieke spreker over het versterken van klantgerichtheid, ondernemerschap en innovatie. Met zijn enthousiasme weet hij professionals te inspireren om veranderingen in gang te zetten. Cris geeft lezingen, workshops en advies op het gebied van veranderen, continu verbeteren en presteren.

  • Bewaar als favoriet
    rené pluijm
    René Pluijm

    René is TV-kok en culinair avonturier. Zijn reislust in combinatie met zijn liefde voor voedsel maakt hem de perfecte gids bij zoektochten naar lokale gewoontes, voedseltradities en de keuken. Hij inspireert mensen om anders te denken en koken. Hij toont ook wat de invloed is van ons eetgedrag op ALLES.

  • Bewaar als favoriet
    Désirée Struijk
    Désirée Struijk

    Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.

  • Bewaar als favoriet
    Erik Mathlener
    Erik Mathlener

    Erik Mathlener is een meeslepende storyteller die managers inspireert om met krachtige verhalen te overtuigen, verbinden en teams in beweging te krijgen. Met humor, praktijkvoorbeelden en energie laat hij zien hoe storytelling je als leider onweerstaanbaar en onvergetelijk maakt. Zijn lezing motiveert je om écht impact te maken – op je team, je organisatie en jezelf.

  • Bewaar als favoriet
    Frans Reichardt
    Frans Reichardt

    De presentaties van Frans Reichardt helpen om met nieuwe energie te werken aan blije klanten. Hij spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde, klant centraal, customer experience en customer centricity.

  • Bewaar als favoriet
    Peter Minkjan
    Peter Minkjan

    Peter Minkjan is oprichter van mede-oprichter van Team5pm. Hij helpt uitgevers en merken met hun content-, distributie- en conversiestrategie om meer succes op YouTube te krijgen. Tevens blogt hij regelmatig voor verschillende sites waaronder Marketingfacts, Emerce en SportNext en is hij columnist voor MarketingTribune.

  • Bewaar als favoriet
    Frank Rekers
    Frank Rekers

    Ubuntu marinier Frank Rekers spreekt over de essentie van samenwerken – heb zorg voor elkaar -, over verbinden – juist noodzakelijk in huidige tijd – over leiderschap en over verantwoordelijkheid nemen. Bewust wordend, interactief, inspirerend, met humor en praktisch.

  • Bewaar als favoriet
    Andreas Oerlemans
    Andreas Oerlemans

    Wie Andreas Oerlemans het verhaal laat vertellen kan er zeker van zijn dat de boodschap overkomt en dat het onderwerp ‘met smaak verteld’ word. Andreas kan ook lezingen geven over bijvoorbeeld Trends in (Hotel) Gastronomie, Trends in Food Ingredients en Customer Care of ingezet worden als dagvoorzitter.

  • Bewaar als favoriet
    Mark van Beek
    Mark van Beek

    Mark van Beek deelt inspirerende inzichten over winnen, kunnen verliezen en het ontwikkelen van mentale veerkracht. 10% is wat je overkomt, 90% is hoe je ermee omgaat. Met zijn boek ‘Over Winnen’ als basis inspireert, relativeert en motiveert Mark professionals om vanuit een gezonde balans in het leven ambities waar te maken, zowel op werk als in sport.

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid