Logo van De Spreker
Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

Boek een spreker over Marketing en Sales

Filters

157 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Mark Deuze
    Mark Deuze

    Mark Deuze is hoogleraar Mediastudies en hij biedt een toegankelijke en inspirerende kijk op de invloed van media (inclusief technologieën zoals smartphones en AI) op ons leven, zowel privé als zakelijk. Hij vermijdt simplistisch optimisme of pessimisme en stimuleert zelfreflectie.

  • Bewaar als favoriet
    jesse van doren
    Jesse van Doren

    Jesse van Doren bevindt zich in het middelpunt van de technologiehausse. Hij inspireert iedereen die naar hem luistert en zorgt ervoor dat mensen direct zelf aan de slag willen. Het resultaat van zijn bijdrage is dat toeschouwers de juiste tools krijgen om hun organisatie anders in te richten met behulp van Growth hacking.

  • Bewaar als favoriet
    Laura de la Mar
    Laura de la Mar

    Hoe zou het zijn als uw organisatie bekend stond om haar uitzonderlijke gastvrijheid? Laura de la Mar inspireert bedrijven om klantgerichtheid en leiderschap naar een hoger niveau te tillen. Met haar uitgebreide ervaring en diepgaande kennis in gastvrij leiderschap, biedt Laura waardevolle inzichten die direct toepasbaar zijn.

  • Bewaar als favoriet
    Mark Robinson
    Mark Robinson

    Mark is een bekende trainer in presentatievaardigheden en TEDx-spreker. Hij is van een introverte professional uitgegroeid tot een succesvolle sprekerscoach. Hij zegt: “Als ik vol vertrouwen voor een groep kan spreken, kan IEDEREEN dat!”

  • Bewaar als favoriet
    Steven van Belleghem
    Steven van Belleghem

    Steven van Belleghem is een welbekend internationaal spreker met keynotes in meer dan 40 landen wereldwijd. van Belleghem is een grote speler binnen de transformerende markt van klantrelaties en de toekomst van marketing. Kortom, een expert in het inspireren en stimuleren van bedrijven om zich aan op de klant te richten in deze veelal digitale wereld.

  • Bewaar als favoriet
    Peter van Kempen

    Een inspirerende feel-good keynote boordevol live muziek, humor en inspirerende verhalen. Met het spelen in een band als metafoor neemt Peter van Kempen je mee in de wereld van soundchecks, grooves en dirigenten. Je ervaart tijdens deze dynamische sessie hoe musici samenwerken en onderlinge verschillen productief maken.

  • Bewaar als favoriet
    Michel Ariens
    Michel Ariëns

    Michel Ariëns is een ondernemer, podcast host, spreker, growth marketeer en digital advertising specialist. Hij heeft meerdere (corporate) startups opgezet en heeft 3 exits gehad. Michel is tevens co-founder van een award-winning startup en actief als gastauteur en podcast-host. Kortom, Michel is de expert in digital marketing, growth en ondernemerschap.

  • Bewaar als favoriet
    Lenny Klaassen

    Lenny Klaassen is een zeer ervaren adviseur en auteur op het gebied van eventmanagement. Van praktische onderwerpen tot de creatieve en strategische aanpak kan zij jullie bijstaan.

  • Bewaar als favoriet
    Bart Groothuis
    Bart Groothuis

    Ontdek het belang van soft skills voor IT-professionals en IT-managers. Bart laat zien wat er misgaat bij het implementeren van IT in bedrijven en hoe de ‘IT-er’ de soft skills eenvoudig kan verbeteren. Hij geeft zijn toehoorders veel eye-openers en praktische tips.

  • Bewaar als favoriet
    Arjan Postma
    Arjan Postma

    Arjan Postma is misschien wel de bekendste boswachter van Nederland. Hij is vooral bekend vanwege zijn optredens in televisieprogramma’s over natuur en wildlife. In zijn lezingen trekt Arjan de parallel tussen de natuur en de mensheid. Of het nu gaat om managementlessen of levenslessen, de natuur heeft bijna voor alles wel een equivalent.

  • Bewaar als favoriet
    Helmi van Doorn
    Helmi van Doorn

    Stel je voor dat je in de eerste paar seconden verder kan kijken dan de buitenkant. Helmi van Doorn nodigt je uit om de confrontatie met je eigen vooroordelen aan te gaan. Hoe werkt een eerste indruk? En hoe kan je los komen uit een ‘plastic fantastic’ samenleving waarin je soms losgeweekt wordt van je identiteit? In haar lezingen deelt Helmi niet alleen inzichten over de ware identiteit, maar gaat ze nog een stap verder.

  • Bewaar als favoriet
    Hans-Baakman
    Hans Baakman

    Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid