Logo van De Spreker
Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

Boek een spreker over Marketing en Sales

Filters

157 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Robert-Jan Knoop
    Robert-Jan Knook

    Hoe verkoop je een verhaal en hoe profiteer je van de pers? Robert-Jan Knook laat je kennis maken met de macht en kracht van de media en vertelt hoe je kansen kunt creëren op gratis media-aandacht. Je leert wat nieuws is en wat nieuws kan worden en krijgt tips om je imago te verbeteren en naamsbekendheid te vergroten. Een waardevolle inhoudelijke sessie voor wie meer exposure wenst.

  • Bewaar als favoriet
    Arjan Elbers
    Arjan Elbers

    Strategic Recruitment Challenger Arjan Elbers daagt als veelgevraagd spreker graag de status quo uit. Hij praat in een hoog energie-level over de arbeidsmarkt, het mbo als de gouden generatie/mbo recruitment, creatieve recruitment marketing en recruitmentstrategie voor de toekomst.

  • Bewaar als favoriet
    Tino Stuij
    Tino Stuij

    Programmamaker en oud-omroepbaas Tino Stuij heeft de afgelopen vijftien jaar taboedoorbrekende programma’s gemaakt bij verschillende omroepen. Hij vertaalt deze kennis in lezingen en masterclasses over creativiteit, conceptontwikkeling, presentatie- en gesprekstechnieken.

  • Bewaar als favoriet
    Harry van Hest
    Harry van Hest

    Harry van Hest, Vlaming/Antwerpenaar (maar van Nederlandse origine) biedt op maat gemaakte presentaties en workshops over onderwerpen zoals communicatie, presenteren, conflicthantering en energiemanagement, met een kenmerkende humoristische stijl.

  • Bewaar als favoriet
    Jake Abma
    Jake Abma

    Met meer dan 20 jaar ervaring is Jake Abma een wereldwijd erkende thought leader op het gebied van inclusiviteit en digitale toegankelijkheid. Jake is gespecialiseerd in meerdere disciplines, van ontwerp, UX, interactieontwerp, ontwikkeling, product eigenaarschap en toegankelijkheidsleiderschap.

  • Bewaar als favoriet
    Roek Lips
    Roek Lips

    Roek Lips is gefascineerd door de vraag ‘wat werkelijk van waarde is’. Thema’s als nieuw leiderschap, innovatie, (persoonlijke) transitie, omgaan met crisis, natuurlijk optreden en strategische verandering zijn bij hem in goede handen.

  • Bewaar als favoriet
    De SuperConnectors
    De SuperConnectors: voor meer waardevolle connecties

    Zorg voor meer waardevolle connecties tijdens jouw event! De SuperConnectors lopen actief rond en brengen mensen op een energieke en laagdrempelige manier met elkaar in contact.

  • Bewaar als favoriet
    Arjen_Hanssen
    Arjen Hanssen

    Arjen is een enthousiaste expert in het toepassen van psychologie, overtuiging en (onbewuste) beïnvloeding op websites, met gegarandeerd resultaat! Arjen vertelt je wat je aan je website aan moet passen, zodat meer bezoekers actie ondernemen. Hij heeft alle succesvolle overtuigingstechnieken zelf getest in de praktijk.

  • Bewaar als favoriet
    Rick van Asperen
    Rick van Asperen

    Rick van Asperen is een landelijk veelgevraagd energieke congresspreker en entert(r)ainer. Op een dynamische wijze inspireert hij graag mensen op het gebied van hybride werken, vitaliteit, (persoonlijk) leiderschap, ondernemerschap en samenwerken.

  • Bewaar als favoriet
    Maarten Reijgersberg
    Maarten Reijgersberg

    Maarten Reijgersberg is de meest pragmatische creatieve conceptdenker die je je kunt voorstellen. Van de gekste ideeën maakt hij levensvatbaar communicatiemateriaal voor een stevige corporate identity. Hij inspireert jullie om vernieuwend impact te maken. Met zijn ondernemerservaring, kennis van digitale innovaties en visie op de toekomst daagt hij het communicatievak continu uit.

  • Bewaar als favoriet
    Mimoun Oaissa
    Mimoun Oaissa

    Mimoun Oaissa is acteur, filmmaker en televisiepersoonlijkheid. Hij geeft energieke en interactieve lezingen over Artificial Intelligence, Storytelling, Pitchen en Overtuigingskracht. En hij staat bekend om zijn eigenzinnige en vaak humorvolle blik op het leven.

  • Bewaar als favoriet
    danielle de jonge
    Daniëlle de Jonge

    De veelgevraagde spreker Daniëlle de Jonge helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te worden. Ze is auteur van de boeken ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’.

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid