Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Floris Venneman is iemand die al sinds zijn 14e succesvol onderneemt heeft ook genoeg te vertellen, daarom spreekt hij graag. Over ondernemerschap, persoonlijk succes en het verbinden van online en offline marketing. Altijd staan zijn eigen ervaringen met klanten en eigen ondernemingen centraal. Floris wil met zijn visie op ondernemers inspireren en activeren om aan de slag te gaan.
Retail-expert Hans van Tellingen heeft als missie om te vertellen hoe het werkelijk in de retailmarkt aan toe gaat. Hij gelooft oprecht, op basis van feiten, in de kracht van de stenen retail. Want stenen winkels winnen, maar daar moet je wél je stinkende best voor doen. Hans vertelt ook hoe je dat moet doen.
Paul is een internationaal erkende marketingautoriteit en grondlegger van CRM. Hij legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij bracht ‘zijn’ organisatie PPMC in de top 3 van Nederlandse Adviesbureaus.
Philip J. Idenburg is trendwatcher en toekomststrateeg met een grote staat van dienst. Hij is auteur van het in 2005 genomineerde boek “Oog voor de toekomst” en initiatiefnemer en auteur van het best verkochte managementboek over de toekomst van de Nederlandse gezondheidszorg: “Diagnose 2025”.
Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.
Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van veranderend consumentengedrag en de impact hiervan op bedrijven. Thema’s als identiteit, duurzaamheid en de balans tussen fysieke en online omgevingen staan centraal in zijn lezingen, met praktische inzichten en aansprekende voorbeelden.
Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.
Joeri Van den Bergh is een bekroond en toonaangevend expert op het gebied van generatie- en consumententrends. Als trendwatcher is hij gespecialiseerd in marketing naar Gen Alpha, Gen Z, Millennials en thema’s zoals duurzaamheid/regeneratie en generaties op het werk.
“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews