Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over Klantgerichtheid en Klantgericht Leiderschap. Sydney heeft afgelopen jaren onderzoek gedaan naar bedrijven die vooroplopen op gebied van klantbeleving en deelt wat dat vraagt van een organisatie.
Mijn missie? Bringing Humanity Back to Business! De afgelopen decennia zijn bedrijven in mijn ogen te veel gaan focussen op processen, cijfers en targets. Langzaam zijn ze het menselijke aspect in de relatie met de klant en de relatie met de medewerker uit het oog verloren. Ik geloof er in dat bedrijven die dit terug weten te brengen, de komende jaren als winnaar uit de bus gaan komen. - Sydney Brouwer
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van de boeken ‘Klantgericht Leiderschap’ en ‘Six star service’. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.
Naast zijn werk als spreker en in organisaties is Sydney host van de Over Klanten Gesproken podcast en bestuurslid bij Stichting CX Circle, dé onafhankelijke community voor professionals die dagelijks met customer experience bezig zijn.
Zijn lezingen zitten boordevol humor, Interactie, hoge energie en vele inspirerende, concrete voorbeelden uit de praktijk. De lezingen zijn ook online mogelijk.
Six Star Service (2020) – Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar weinig organisaties lukt dit echt. Om dat te bereiken is geweldige service nodig. Service die zo buitengewoon goed is, dat klanten het gaan delen op verjaardagen, social media en online reviews. Service die de verwachting van klanten overtreft en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Sydney Brouwer deelt een simpele maar doeltreffende formule van 3 stappen om die service te verlenen.
Klantgericht Leiderschap (2018) – Elke organisatie is zich bewust van het belang van enthousiaste klanten. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant op het netvlies heeft. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Sydney Brouwer deelt 8 principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur.
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier op deze pagina of bel ons op 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.
Talen: Nederlands, Engels
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews