Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Een sterk merk bezit niet alleen functionele kenmerken zoals een logo of een slogan, maar ook emotionele. Om dit te kunnen overstijgen hebben deze merken een merkpersoonlijkheid gebaseerd op een archetype, een oerkarakter. In deze workshop leert Marc van Eck jou de geheimen van het archetypisch positioneren van merken.
Workshop Merkpositionering, bouw een sterk merk en creëer fans.
Het is bekend dat de sterke merken zich van de markt onderscheiden door hun herkenbare merkpersoonlijkheid. Toch slagen er nog maar weinig merken in een authentieke, relevante en bovenal onderscheidende merkpersoonlijkheid te communiceren naar hun klanten, medewerkers en andere belangrijke belanghebbenden.
Een sterk merk bezit niet alleen functionele kenmerken zoals een logo of een slogan, maar ook emotionele. Om het functionele niveau te kunnen overstijgen hebben deze sterke merken een merkpersoonlijkheid gebaseerd op een archetype, een oerkarakter. Door een merk duidelijk te positioneren vanuit één archetype versterk je de herkenbaarheid van en het vertrouwen in jouw merk, omdat mensen er onbewust mee bekend zijn.
Benieuwd naar wat archetypes voor jouw merk kunnen doen? In deze workshop doet Marc van Eck niet alleen de geheimen van het archetypisch positioneren van merken uit de doeken, maar ook hoe je jouw merk vervolgens op een onderscheidende en niet kopieerbare manier kan activeren.
Tijdsduur: Dagdeel (circa 3 uur)
Groepsgrootte: 4-40 personen
De Workshopleider van de workshop Merkpositionering:
Workshopleider is Marc van Eck. Marc is managing partner van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en is tevens internationaal een veelgevraagd topspreker die snel tot de kern komt en je raakt. Van Eck heeft de gave om groepen tot 1000 man van de eerste tot de laatste minuut te boeien met zijn lezingen en workshops. Hij gebruikt hierbij altijd veel humor en beeldende voorbeelden die iedereen aanspreken en beklijven.Marc van Eck is auteur van onder andere ‘Business Plan op 1 A4; word succesvol met OGSM’ en het boek ‘Internal Branding in de praktijk, het merk als kompas’ dat door het Tijdschrift van Marketing uitgeroepen is tot het beste marketingboek van 2008. Een vervolg op het boek is in de maak, ‘Het succes van Internal Branding’.
Interesse in de workshop merkpositionering of heeft u een vraag?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.
Talen: Nederlands
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
9,0 op basis van +1390 reviews