Logo van De Spreker
Workshop Neuromarketing Code: succesvol online ondernemen boeken?
Vrijblijvende offerte aanvragen

Op zoek naar een workshop om meer conversie te realiseren?

Workshop NeuromarketingCode
Bewaar als favoriet

Workshop Neuromarketing Code: succesvol online ondernemen

Martin van Kranenburg is één van Nederlands grootste conversiespecialisten met meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van (mobiele) websites. Ontdek tijdens deze online workshop hoe je in korte tijd, met beperkt budget van meer conversie kan realiseren. 

"Martin spat van je scherm af als hij een online training via Zoom geeft! Energiek, interactief en vol met kennis. Hij nam ons mee in de wereld van Conversie optimalisatie: van strategie naar praktijkcases. Ook tijdens de online training vertaald hij de theorie door naar tips voor elke deelnemer toegespitst op zijn/haar website. Hij checkt ook steeds het energielevel van de deelnemers en past waar nodig de volgorde aan in zijn training."

Workshop NeuromarketingCode 🧠

Succesvol online ondernemen

Wil je:

  • Meer impact maken met je website, mailings, marketing automation, re-marketing of social media-posts?
  • Van meer online zoekers juist boekers maken?
  • Meer inzicht hoe je met data en kennis van neuromarketing je klant kan beïnvloeden? Zodat je sneller meer succes haalt uit jouw business?

Kortom, wil je succesvol online ondernemen? Dan zit je hier goed!

Martin van Kranenburg neemt je tijdens de interactieve workshop NeuromarketingCode mee hoe je bewust het onbewuste brein kan verleiden. Wist je bijvoorbeeld dat 95% van de beslissingen die we nemen onbewust zijn? Aan de hand van de NeuromarketingCode neemt Martin je mee hoe je aandacht kan pakken, vasthouden en sturen.

Over de workshop NeuromarketingCode

Vol energie, humor en met praktische tips laat hij je ervaren hoe je met kleine aanpassingen binnen 48 uur meer resultaat kan boeken.

Met de NeuromarketingCode bundelt Martin van Kranenburg de kennis van experts zoals o.a. Kahneman, Cialdini en BJ Fogg in één duidelijk overzicht. Het doel is om het hele team mee te nemen in de kennis van neuromarketing en copy. Allemaal als doel om online meer impact te maken. Direct praktisch toepasbaar op de voor jullie belangrijkste cases.

Concreet vertaald naar betere webteksten, productpagina’s, design en structuur van o.a. campagnes, landingspagina’s, e-mailings en social media post op basis van gedragspsychologie.

In de workshop besteden we ook aandacht aan de laatste ontwikkelingen zoals online personalisatie, conversational design en mobile usability.

Leerpunten:

  • Hoe ons onbewuste brein werkt.
  • Hoe je echt in de huid van je klanten kan kruipen (het content persona canvas).
  • Hoe je online de wereldberoemde verleidingsprincipes van Robert Cialdini kan toepassen.
  • Hoe je je website én landingspagina’s inricht op meerdere “type bezoekers”.
  • B=MAT+rU: dé formule voor gedragsverandering in conversie optimalisatie.
  • Kom aan de hand van het “ConversionFriday en CopyMonday” model met elkaar in een “cadans” van structureel leren en verbeteren.

Opzet workshop

De workshop NeuromarketingCode kan zowel online als offline gegeven worden. Jullie komen een ochtend of middag bij elkaar. Na de theorie ga je met elkaar (en onder begeleiding van Martin) aan de slag om ervaringen te delen, de geleerde kennis direct toe te passen en de kansen voor optimalisatie in kaart te brengen. Na de workshop ga je met een concreet stappenplan naar huis.

Aanvullende optie 1: Terugkomsessie – Na deze workshop plannen we na 3-4 weken een virtual terugkomsessie. Hierbij presenteren de teams ieder hun ervaringen en opgedane inzichten. Hierdoor halen we het maximale leerrendement in een korte tijd.
Aanvullende optie 2: e-learning Schrijven voor het Brein – Deze cursus is van onschatbare waarde voor iedereen die met tekst een ander wil overtuigen of motiveren.

De workshopleider

Martin van Kranenburg is één van Nederlands meest gevraagde sprekers en trainers op het gebied van conversie-, personalisatie- en neuromarketing. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van (mobiele) websites. Zo heeft Martin aan de wieg gestaan van de bekende Nederlandse reiswebsites zoals D-reizen en Micazu.

Martin is schrijver van de populaire whitepaper ‘Online beïnvloeden’, waarin hij de principes van de Amerikaanse beïnvloedingsexpert Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Martin is daarnaast partner en ontwikkelaar van de e-learning Schrijven voor het brein, en bestuurslid bij de NIMA community ‘Brein en gedrag’.

Interesse in de workshop NeuromarketingCode 🧠 voor succesvol online ondernemen?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 – 750 7422. Wij helpen je graag verder.

Bewaar als favoriet

Beschikbaarheid en informatie

Workshop Neuromarketing Code: succesvol online ondernemen

Klantbeoordelingen

1417 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9,1 / 10


Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

9,0 op basis van +1390 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid